Кожне замовлення – індивідуальне, тому ми з кожним клієнтом детально узгоджуємо бажаний колір тканини, нитки, узгоджуємо макет вишивкк.
Щоб зв'язатись з менеджером Ви можете обрати зручний Вам мессенджер:
Viber + 38 066 833 99 26
Telegram +38 068 430 06 68
WhatsUp +38 066 833 99 26
Телефон +38 050 100 88 79
На сайті в кожному розділі представлені зразки готових речей, але ми готові внести зміни в дизайн, запропонуємо Вам вибір кольору велюр - махри для халату, узгодимо з Вами шрифт, яким буде вишито потрібне ім'я, запропонуємо кольори рушників, які є в наявності.
Оплата:
Оскільки кожна річ робиться персонально для замовника, у нас обов'язкова передплата в розмірі 50% вартості виробу. Після того, як Ви повідомите нам свої побажання, ми дамо Вам реквізити для перерахування авансу. Потім через мессенджер узгодимо макет вишивки. І після того, як ми отримаємо Ваше "Вишиваємо так!", Ваше замовлення відправиться у виробництво.
Стандартний строк, за який ми виконуємо замовлення, - 4 робочих дні з моменту отримання передплати.
Варіанти оплати:
- Готівкою при самовивозі з виробництва: Київська обл., м.Бровари, вул. Грушевського, 17/1
- Накладений платіж з частковою передоплатою. Неможливий при індивідуальному замовленні.
- Оплатити карткою на сайті (WayForPay)
- Оплатити на карту Приватбанку. Реквізити візьміть у менеджера.
- Безготівковий розрахунок. Для юридичних осіб та СПД. Рахунок візьміть у менеджера.
Доставка:
Відправляємо замовлення по Україні транспортною компанією "Нова пошта", витрати на оплату доставки несе отримувач.
Наложений платіж можливий тільки на 50% вартості товару, при цьому виникає додаткова комісія в розмірі 0,2% від суми наложеного платежу плюс 20 грн., яку збирає "Нова пошта"
Строк доставки - 1-3 дні. Також Новая Пошта, за додаткову оплату, надає послугу - доставка кур'єром "До двері".
Самовивіз можливий з нашого виробництва в Броварах, при цьому просимо Вас узгоджувати зручний час за 1 робочий день до візиту.
Доставка по всьому світу:
Здійснюється при 100% передплаті за товар + вартість пересилання. Відправимо посилку міжнародною транспортною компанією по узгодженню з Вами.
Обмін і повернення
Магазин Embrohome гарантує високу якість представлених товарів. Однак, якщо Ви з якоїсь причини не задоволені своєю покупкою, Ви можете оформити повернення або обмін товару у випадках і згідно з умовами, регламентованими "Законом України про захист прав споживачів".
ТОВАРИ, ЯКІ ПІДЛЯГАЮТЬ ПОВЕРНЕННЯ І ОБМІНУ
Поверненню та обміну підлягають товари в ідеальному стані, що не були у вжитку, за умови збереження упаковки і всіх наявних додатків (ярлики, етикетки і т.д.) і документів, що підтверджують оплату товару (товарний чек або інші підтверджуючі документи). Покупець може обміняти товар належної якості на аналогічний товар якщо придбаний товар не підійшов покупцеві за формою, габаритами, фасоном, забарвленням, розміром або комплектацією.
У разі, якщо придбаний Вами товар виявився неналежної якості внаслідок виробничого браку, Ви можете повернути його і обміняти на аналогічний товар належної якості. Для здійснення обміну / повернення товару Вам необхідно звернутися до нас протягом 14 днів з моменту його отримання.
Для оформлення Вам необхідно:
Зв'язатися з нами по телефону (050) 100-88-79.
Здійснити відправку товару і товарного чека за адресою: Київська обл., м.Бровари, від. НП № 4 (Грушевського, 9/1). Одержувач: Харченко Олена Анатоліївна, тел.06683339926. Доставку оплачує ВІДПРАВНИК. Повернення (обміни) відправлені за рахунок компанії будуть автоматично повертатимуться відправникові.
Повернення грошових коштів здійснюється тільки на картковий рахунок клієнта протягом терміну до 7 днів після отримання товару.
Ми змушені будемо відмовити Вам у поверненні / заміні товару на новий, якщо:
З моменту покупки / отримання товару пройшло більше 14 днів.
Товар виготовлявся на замовлення, тобто нестандартний розмір, індивідуальна вишивка і т.п.
При перевірці якості продукту виявлені дефекти, які порушують умови гарантійного обслуговування (потрапляння рідини, і ін.).
Відсутня документ, що підтверджує факт покупки товару, товарний чек або елемент комплектації товару.
Товар використовувався і не має товарного вигляду.
Зрізані ярлики та етикетки.
Будь-які питання, що цікавлять деталі можна дізнатися у менеджера за контактними телефонами інтернет-магазину.